HTML

Tibike filmet néz

Egy mezei filmkedvelő beszámolói. Laikus kópé olykor kaotikus eszmefuttatásainak helye, nem pedig szakszerű kritikus vacka ez.

Friss topikok

  • slartibartfast: Biztos nem fogom otthagyni, habár mondjuk a pezsgősüveg félperces művészi kibontásától kicsit már ... (2015.08.29. 14:04) Hannibal - 2. évad
  • slartibartfast: @Segna: Nem láttam még, de akkor itt az ideje. Szeretem a megosztó filmeket .) Köszönöm a tippet. (2015.05.23. 15:46) Csillagok között - 2014 (Interstellar)
  • doggfather: @slartibartfast: nagyon jó volt ő is az biztos, sőt gyakorlatilag az utolsó kis mellékszereplő is ... (2015.02.26. 10:06) Fargo (a sorozat) - 2014
  • Zsembibaba: Teljesen egyet ertek a leirtakkal, jo elemzes :) (2014.06.10. 21:29) Walter Mitty titkos élete
  • Globetrotter2014: Nem volt egy nagy szám. nagyon rossz se de kb Bay szintjén, Del Torótól többet vártam volna. (2014.06.10. 16:55) Tűzgyűrű

A Wall Street farkasa

slartibartfast 2014.01.30. 23:39

wolf_of_wall_street_ver3_xlg_large.jpg

NÉVJEGY

The Wolf of Wall Street (A Wall Street farkasa)

évjárat: 2013, amerikai 

gyártó: Red Granite Pictures, Appian Way Productions, Sikelia Productions, Emjag Productions, Paramount Pictures, Universal Pictures

műfajilag: dráma, életrajzi, igaz történet alapján

rendezte: Martin Scorsese

főszereplők: Leonardo DiCaprio, Jonah Hill, Matthew McConaughey, Jon Favreau, Margot Robbie, Kyle Chandler

Leonardo-DiCaprio-and-Jonah-Hill-in-The-Wolf-of-Wall-Street-2013.jpg

Kezdjük ott, hogy véleményem szerint ez a legjobb Scorsese+DiCaprio kombó alkotás eddig, ami valaha megszületett, pedig van jópár. Még a hétvégén láttam, betegen, de olyan szinten katapultált a betegségemből, hogy most is a hatása alatt vagyok. Betegségem tovaröppent és az a három órányi fergeteg ami a piától, kokótól, a zseniális Lemmon 714 quaalude-tól, egyéb tudatmódosítóktól és a luxusribancoktól túlfűtött sztorival együtt gyalulta le a szürkeállományomat, na, az egyedi filmes élményszámba ment.

Lehetne itt összehordani még egy rakás hülyeséget, meg leírni, hogy ez a film is igaz történeten alapul, a 90-es évek Jordan Belfort sztoriján, de nem akarok belemenni részletekbe, mert ezt a filmet látni kell! Mint ahogy arról sem akarok hosszan ódákat zengeni, hogy Leó újfent brilliáns...hogy a brontba nem kapott ez az ember eddig még Oscar-t? De nem csak ő teljesít pazarul a vásznon, hanem Jonah Hill is a hűséges és egyben agyament partner/barát szerepében. Matthew Mc. pedig végre kilép a piperkőc szerepkörből és ha kevés játékidő is jut neki, azokat a perceket feldhetetlenné teszi számunkra (én is ütöttem a mellkasomat :D).

Ez úton is üdvözlöm az első 10 pontos filmet a blogon! Állva tapsolok a Scorsese+DiCaprio párosnak.

PRO: Úgy érzem, már leírtam :) Gyakorlatilag, minden. Egy percig sem unatkoztam.

KONTRA: Én nem találtam, de ha te találsz, dobjál be egy Lemmon 714-et :D Aki meg lehúzta a rottenen, tojjon sünt!

tibike: 10/10, imdb: 8,6/10 (158.830), rottentomatoes: 77%

Címkék: életrajzi dráma igaz történet alapján 10 pontos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tfilmetnez.blog.hu/api/trackback/id/tr505790819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása